اخر الاخبار

بالفيديو انهيار "إلهام شاهين": ممدوح عبد العليم خسارة فى الموت و2016 سنة سودة

أجهشت الفنانة إلهام شاهين بالبكاء حزناً على رحيل الفنان ممدوح عبد العليم، الذى توفى منذ قليل إثر أزمة قلبية، وقالت إنها لم تصدق الخبر فى البداية، وأن آخر مكالمة هاتفية بينهما كانت منذ 3 أيام لإقناعها بالجزء السادس من مسلسل ليالى الحلمية. وأضافت إلهام شاهين فى مداخلة هاتفية مع الإعلامية لميس الحديدى عبر برنامجها "هنا العاصمة" المذاع على فضائية cbc، أنها كانت اتفقت مع الراحل على الاحتفال بعيد ميلادها 3 يناير مع عيد ميلاده الذى يوافق 1 يناير، بمنزل مخرج مسلسل ليالى الحلمية،

 ولكنه لم يحضر، مؤكدة أنه من أقنعها بالمشاركة فى المسلسل. وأضافت: "مش مصدقة اللى حصل، ده كان بيقولى لازم الناس تعرف إن زهرة وعلى خلاص رجعوا لبعض، 2016 بادية بداية وحشة أوى دى سنة سودة، ومش متفائلة بيها بدايتها زفت مش مصدقة". وتابعت إلهام شاهين: ممدوح عبد العليم عشرة عمر طويلة، وبدايتنا كانت مع بعض واشتغلنا مع بعض، وكنا حابين أوى نرجع الجزء السادس من ليالى الحلمية مع بعض، واتفقنا نعدى الأسبوع الأول من الشهر الجارى بسبب الأجازات ونقعد كلنا، كنت مترددة وخايفة من ليالى الحلمية، وهو كان متحمس وفرحان".  

واختتمت حديثها قائلة: "ممدوح كان صغير أوى ورياضى، ومن جواه طبية غير طبيعية، يتعامل مع الناس ببراءة ونقاء وصدق مثل براءة الأطفال، ومفيش فى وسطنا ولا خارج الوسط حد بأخلاقه وطيبة قلبه، بنى آدم خسارة فى الموت، مفيش زيه لأنه نادر الوجود فى الحياة ، بعد وفاته كرهت الدينا وكرهت الحياة"


0 التعليقات

Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © سونيا نيوز .